Оновлення «M.E.Doc IS» 10.01.045 — 10.01.046
ЗМІНИ В ОНОВЛЕННІ 10.01.046
ЗМІНИ У ФУНКЦІОНАЛІ
1. Доданий новий сервіс - звірення даних довідника контрагентів програми із Єдиним довідником контрагентів (ЄДК) на сервері документообігу.
1.1. Користувачам програми, які в попередніх версіях ще не скористались можливістю розмістити реквізити картки підприємства у ЄДК, пропонується це зробити.
1.2. Користувачам, які вже відправили реквізити картки в ЄДК, буде запропоновано виконати звірення даних довідника контрагентів із ЄДК.
1.3. Функція звірення даних з ЄДК додана:
• у Довідник контрагентів,
• у картку контрагента,
• включена безпосередньо у перевірку документа (у вкладці Наступні дії та по F4),
• включена у групову перевірку документів у Реєстрі первинних документів,
• виконується при автоматичній обробці документів,
• виконується при відправленні документів у статусі "Готується".
1.3.1. Звірка даних довідника контрагентів з ЄДК може виконуватися необмежену кількість разів на день.
1.3.2. Звірка даних із документів запускається лише після успішної перевірки заповнення полів ПН/РК.
Якщо виявлені помилки при перевірці документа, звірка даних не виконується.
1.3.3. Автоматична звірка даних контрагента з ЄДК при перевірці документів виконується лише 1 раз на день (тобто, лише 1 раз на день по кожному контрагенту).
Якщо дані контрагента в ЄДК оновлені вже після звернення сервісу, можлива ситуація, що в документі будуть неактуальні реквізити контрагента.
Для виправлення цієї ситуації користувач повинен самостійно синхронізувати дані з ЄДК через довідник контрагентів програми.
1.3.4. Звірка даних відбувається на дату створення документа.
1.3.5. Дані в картках контрагента, які були синхронізовані з ЄДК, користувач не може редагувати.
1.3.6. Якщо виконується звірка даних контрагента, для якого відомий лише ІПН, при наявності в ЄДК декількох таких контрагентів, всі вони завантажуються у довідник.
Наприклад, це можуть бути декілька філій установ, які мають однаковий ІНП.
Звірення даних та можлива заміна даних буде виконуватися по головній установі.
1.4. Якщо користувач змінює реквізити установи після синхронізації з ЄДК, у поточній версії пропозиція на оновлення даних відображається лише при повторному вході в програму.
У наступних версіях програми ця функція буде доопрацьована, і пропозиція на оновлення даних в ЄДК відображатиметься одразу після збереження внесених у картку змін.
1.5. Детальна інструкція з використання ЄДК в різних модулях програми міститься у довідці до програми, розділ Допоміжні сервіси > Звірка даних довідника контрагентів програми із ЄДК на сервері документообігу.
2. Модуль «Первинні документи».
2.1. Реєстр первинних документів
2.1.1. Виправлена помилка при повторному відправленні ПН у ДФС у програмі під управлінням СКБД Oracle.
2.1.2. У таблицю модулю додана нова колонка "Звірка з ЄДК". В колонці відмічається результат виконаного звірення даних (довідника контрагентів програми із Єдиним довідником контрагентів):
• "-" – в ЄДК немає даних контрагента»;
• "✔" – дані співпадають;
• "✖" – дані не співпадають.
• "!" – дані не перевірені у зв’язку з відсутністю з’єднання з ЄДК.
2.1.3. Додана групова перевірка виділених документів у таблиці модулю.
Викликається одним із способів:
• командою Правка > Перерахувати документ;
• кнопкою на панелі інструментів модулю;
• за допомогою функціональної клавіші F6.
2.1.4. Експорт в електронні таблиці.
Доопрацьований експорт в Excel файл великої кількості записів.
2.1.5. У вихідних та отриманих ПН та Дод.2 відображаються дані про підписанта: сертифікат, видавець сертифікату, серійний номер, час підпису (для вихідного документу).
Ця інформація додається в документ за умови включення нового параметра у Параметри системи > Документообіг > «Накладати інформацію про підписантів (ПН та Дод.2)».
Якщо дозволений друк в PDF та графічне зображення підписів під час друку або друку в PDF, у друкованій формі документа також будуть відображатися дані про підписанта.
2.1.6. Додана функція групової відміни вхідних документів, що мають статус «Отриманий».
Викликається для виділених документів із:
• меню Файл > Відхилити обрані документи,
• контекстного меню > Відхилити обрані документи.
Функція доступна, якщо активована опція Параметри системи > Документообіг > Дозволити групове відхилення документів.
Для групової відміни отриманих документів виконайте такі дії:
• включіть на відображення відповідні колонки у конфігураторі таблиці (за потреби),
• виділіть отримані документи звичайним чином (послідовні - з Shift, окремі – з Ctrl),
• оберіть Відхилити обрані документи,
• програма додатково запросить згоду на відхилення обраної кількості документів,
• у наступному вікні Вкажіть причину відхилення оберіть причину із доступних варіантів або внесіть її вручну,
• надалі на документи накладається ЕЦП печатки установи, і вони автоматично відправляються на сервер документообігу для отримання контрагентом.
2.1.7. Введені додаткові перевірки при імпорті у програму документів із квитанціями.
2.2. Новий модуль «Звірка документів з ЄРПН»
Модуль Звірка документів з ЄРПН призначений для порівняння кількості документів, які зареєстровані на дану установу в ЄРПН та кількості таких документів у програмі.
Кількість зареєстрованих документів у ЄРПН підраховується за наявними фізично у програмі виданими та отриманими документами:
J1300103 Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних
F1300103 Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних
J1400103 Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних
F1400103 Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних
Кількість документів у програмі враховує усі зареєстровані документи, виключаючи ті, що знаходяться в корзині.
Звірка документів з ЄРПН:
• надає можливість визначити відсутні документи у програмі,
• із модулю відправити запити в ЄРПН одразу на декілька вказаних дат,
• отримати витяги з документами, прийнявши пошту у модулі.
Модуль автоматично рахує кількість зареєстрованих документів у програмі та кількість документів в ЄРПН згідно витягів.
Модуль самостійно аналізує та визначає, якого типу необхідно сформувати та відправити запити, і потім формує і відправляє запити "на дату" і "за списком".
2.2.1. Модуль є частиною «Реєстру первинних документів», але виконаний окремо для того, щоб не перевантажувати запитами Реєстр… Модуль також викликається із Реєстру первинних документів > Сервіс > Звірка документів з ЄРПН.
2.2.2. На поточну версію звірка виконується по даті реєстрації в ЄРПН.
В наступних оновленнях буде додана можливість звірки по даті виписки, що дозволить контролювати кількість документів (присутніх, зареєстрованих, не зареєстрованих).
2.2.3. Звірка виконується із витягами "на дату", що отримані на відправлені запити, в яких користувачем було відмічено два типи документів - і видані, і отримані.
2.2.4. Якщо у запиті було відмічено тільки один тип документа (або видані, або отримані), користувач отримає повідомлення про відсутність актуального витягу.
2.2.5. Навіть за умови, якщо в програмі буде присутній витяг із ЄРПН із датою, більшою ніж сама дата реєстрації, але в ньому буде лише одна відмітка - або "Видані", або лише "Отримані" - все одно користувач буде сповіщений про те, що відсутній актуальний витяг.
2.2.6. Більш детально робота та процедура звірки описана у довідці до модулю, яка викликається за допомогою функціональної клавіші F1.
2.3. Автоматична обробка документів
2.3.1. Змінена назва модулю з «Автоматична обробка» на «Автоматична обробка документів».
2.3.2. Додана операція подання звітних документів до контролюючих органів.
2.3.3. Для імпортованих звітних документів з неповним комплектом підписів додана функція «Накладання підпису Печатки та подача звітності».
2.3.4. У процесі автоматичної обробки документів при відправленні їх контрагентам та в ДФС виконується звірка даних контрагентів з ЄДК.
За результатами звірки, залежно від налаштованих параметрів, дані контрагента у документах будуть або замінені, або документи не будуть відправлені.
2.3.5. Змінені назви параметрів та вкладок на більш коректні.
2.3.6. Оновлена довідка до модулю (викликається по F1 у модулі).
3. Модуль «Адміністрування»
3.1. Журнал подій
В налаштування параметрів аудиту у журналі додані параметри роботи у модулі «Звірка документів з ЄРПН».
3.2. Параметри системи
3.2.1. У вкладку Документообіг доданий новий параметр «Накладати інформацію про підписантів (ПН та Дод.2)» - включає відображення даних підписанта у екранній формі вихідних та отриманих ПН та Дод.2.
3.2.2. У вкладку Документообіг доданий новий параметр «Дозволити групове відхилення документів» - у Реєстрі первинних документів включає можливість групового відхилення вхідних документів, що мають статус «Отримані».
3.2.3. У вкладку Підпис додана можливість налаштовувати комплект підписів для модуля «Інформаційна довідка». Для налаштування доступні комплекти "Відповідальна особа - Печатка" та "Відповідальна особа".
Зверніть увагу!
У поточній версії програми при створенні запитів у документи автоматично підставляється комплект підписів, налаштований для ПН. Якщо запити повинні підписуватися іншим комплектом підписів, налаштуйте його у Параметрах системи > Підпис > Інформаційна довідка.
4. Модуль «Довідники»
4.1. Контрагенти
4.1.1. Змінений принцип оновлення даних по контрагентах – виконується звірення даних з ЄДК. Якщо контрагент відсутній у ЄДК, оновлення даних виконується, як раніше - з базою даних платників ДФСУ.
4.1.2. Дані контрагента, які синхронізовані з ЄДК, не редагуються.
4.1.3. У картку контрагента додана нова вкладка «Історія оновлень в ЄДК».
Вкладка містить інформацію щодо оновлення даних контрагента.
Увага! Зміни в законодавстві!
Використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) найближчим часом чекають великі зміни. З 1 січня 2015 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» № 71-VIII.
Що це означає для підприємців? Використання касових апаратів стало обов'язковим для тих сфер, де вони раніше не використовувалися. Це електронна торгівля, платіжні системи та операції з купівлі-продажу іноземної валюти. Використання РРО стає обов'язковим і для платників єдиного податку III (третьої) групи з 1.07.2015 і II (другої) групи з 1.01.2016.
Є в новому законі і бонуси для підприємців. Перехід на використання реєстраторів розрахункових операцій з 01.01.2015 до 30.06.2015 р звільняє від податкових перевірок до 01.07.2017 року. Купувати і встановлювати тепер дозволяється тільки касові апарати, які зазначені в Держреєстрі, як дозволені до первинної реєстрації — придбати касовий апарат►►►