Вийшов пакет оновлення Бест-Звіт Плюс 8.73.000
Склад пакету оновлення 8.73.000 (БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС):
ДОРОБКИ ФУНКЦІОНАЛУ ПРОГРАМИ
1. Виправлено роботу поштового клієнта на ОС Windows 2000.
2. УВАГА!!!
НОВА МОЖЛИВІСТЬ - Перевірка стану платника ПДВ із бази платників ДПАУ.
Використовується для перевірки статусу Ваших контрагентів (внесених у Додаток 5 чи Додаток 1 (до повної Декларації...з ПДВ), Додаток 2 чи Додаток 1 (до скороченої Декларації... ).
- Із програми відправляється запит до ДПА України (для перевірки, чи зареєстрований такий платник - перевірка відбувається за ІПН). Через деякий час надходить результат перевірки, дані перевірки використовуються у цих документах.
- Запит відправляється на електронну адресу Центру обробки ДПА України zvit@sta.gov.ua, сертифікат Центру вже доданий у модуль Управління сертифікатами у попередніх версіях програми, потрібно лише додати в адресну книгу його електронну адресу).
- Відправити запит можна як через Спецоператора, так і безпосередньо на електронну адресу Центру обробки.
- Перевірка можлива із модулю Реєстр Податкових накладних та перерахованих Додатків. У всіх цих документах та у модулі у меню додана функція "Перевірити стан платників ПДВ" та присутня кнопка з позначенням ID на панелі інструментів.
Процедура перевірки
3.1. У створеному документі поруч з функцією перевірки документу додано кнопку ID, по натисненні на яку з'явиться повідомлення про відсутність інформації про стан платників та буде запропоновано запросити необхідну інформацію у податковій інспекції.
3.2. При згоді на відправлення запиту потрібно зберегти документ. При збереженні звіт матиме статус "Помилковий" (до моменту внесення даних про стан платників).
3.3. Якщо запит відправляється із Реєстру податкових накладних, потрібно натиснути на кнопку ID.
3.4. У вікні "Виберіть одержувача" потрібно обрати - "ДПА України. Центр обробки електронної звітності."
3.5. Після вибору одержувача запит підписується ЕЦП печатки установи.
3.5. Підписаний запит відправляється до ДПА (перевірити записи у Журналі передачі звітів).
3.6. Через деякий час (залежить від способу відправлення) потрібно отримати відповідь на відправлений запит. У відповіді з ДПА буде відображено статус платника ("1" - зареєстрований, "0" - відсутній чи свідоцтво анульоване).
3.7. Після отримання відповіді на запит відкрити звіт та перевірити (чи натиснути на кнопку ID). У документ автоматично перенесеться інформація із відповіді на запит. Якщо по всіх контрагентах інформація позитивна, статус документа зміниться на "Перевірений", якщо результат перевірки статусу негативний, інформація про відсутність такого платника у переліку платників податків відобразиться у нижній частині вікна.
3.8. Зберегти звіт.
3.8. Документи зі статусом "Помилковий" (якщо відсутня інформація про платника) також можуть бути відправлені електронною поштою.