Оновлення «M.E.Doc» 10.00.101 — 10.00.102

ЗМІНИ У ОНОВЛЕННІ 10.00.102

*» У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ «*

1.    Модуль «Управління персоналом»
1.1.    Доопрацьовано:
·    Реалізовано автоматичне нарахування кінцевої виплати заробітної плати при звільнені працівника.
·    Додано функцію призначення фіксованої суми індексації.
Для цього в розрахунковому листі виділіть запис «Індексація доходів», оберіть команду Файл/Редагувати запис (або F2). У вікні «Редагування..» у полі «Сума фіксованої виплати індексації» проставте фіксовану суму (в гривнях) та натисніть кнопку «Зберегти».
В розрахунковому листі сума індексації буде 0,00. Для відображення фіксованої суми потрібно видалити запис індексації, щоб програма замінила 0,00 на призначену суму.
·    Адміністрування > Імпорт. Додано функцію «Перезаписати графіки». Встановлена галочка дозволяє імпортувати графіки, які були створені самостійно в ПК «БЕСТ Зарплата».
·    Адміністрування > Експорт. Реалізована можливість змінювати назви полів. Реалізовано вивантаження даних по обраним працівникам.
1.2.    Виправлено:
·    розрахунок лікарняного по вагітності, за умови, що період роботи менше місяця;
·    перерахунок фактичних днів при додаванні та видалені лікарняних;
·    перерахунок прибуткового податку в грудні;
·    перерахунок виконавчого листа в грудні;
·    змінено суму неоподатковуваної матеріальної допомоги в проводках;
·    змінено розрахунок податків на матеріальну допомогу;
·    розрахунок лікарняного від відпрацьованих годин;
·    пошук працівника за допомогою функції «Знайти запис» (Ctrl + G).
·    розрахунок доходів на квартал у 1 ДФ;
·    Звіт бухгалтерський RVV «Розрахункова відомість по видам оплат» - впорядковано розташування граф та відображення працюючих працівників (не відображаються звільнені працівники);
·    Звіти бухгалтерські PVZ, PVZ_P «Платіжна відомість» - виправлено відображення розрахованих сум по обраним працівникам.
1.3. Для підприємств, що користуються "Управлінням персоналом" заборонено створювати да відновлювати резервні копії через Адміністрування - Резервне копіювання. Необхідно користуватись новим Резервним копіюванням через Адміністрування - Планувальник завдань.

2.    Згідно Постанови правління Пенсійного фонду України від 08.10.2010 року №22-2 звіти за формою Додаток 5, 6, 7 здаються починаючи із річного звіту за 2011рік.
У зв’язку з цим, у ПК M.E.Doc скасовано можливість створення Додатку 5 (E0500D01), Додатку 6 (E0600D01), Додатку 7 (E0700D01) за період 2010 рік.

3.    Модуль «Реєстр звітів»
Реалізована можливість пакетного вивантаження отриманих квитанцій із програмного комплексу. Для цього:
а.    Виділіть звіти, квитанції до яких потрібно вивантажити.
б.    Оберіть команду Файл/Експорт/Експорт квитанцій або у контекстному меню пункт Експорт квитанцій.
Зверніть увагу! Команда «Експорт квитанцій» стає доступною за умови виділення більше одного запису реєстру.
в.    Вкажіть шлях для збереження експортованих квитанцій.
г.    Квитанції експортується в один файл у форматі *.rtf.

4.    Модуль «Адміністрування» > «Планувальник завдань»
4.1.    Реалізовано можливість оновлювати програмний комплекс за розкладом.
4.2.    Додано галочку «Запустити програму після виконання» операції.
 
5.    Покращено роботу BackupManger:
-    про успішне виконання відновлення з резервної копії програма повідомляє миганням на панелі задач;
-    в разі виникнення збою під час відновлення даних відкривається лог-файл, що містить опис помилок;
-    у випадку, якщо відсутній доступ до будь-якого файлу, система автоматично знаходить UnicryptC у переліку запущених процесів та припиняє його дію.

6.    Модуль «Первинні документи»
6.1.    Реєстр первинних документів
-    Реалізовано відображення дати в полі «Остання модифікація» в форматі ДДММРРРР ГГХХСС.
-    Реалізовано відображення сум у колонках «Без ПДВ», «ПДВ», «Сума з ПДВ».
6.2.    Шаблони первинних документів
-    додано новий шаблон «Карточка участника акции»
-    при створенні нових типових форм шаблонів додано використання полів: «Без ПДВ», «ПДВ», «Сума з ПДВ».

7.    У випадку, якщо не працює VBScript або його відключено додане нове системне повідомлення: «Помилка роботи VBScript або його відключено. Зверніться до системного адміністратора по допомогу або встановить Windows Script Host с каталогу Installscript57.exe».

8.  Виправлено проблему нестабільної роботи служби у мережевій версії програми.

9.    Виправлено можливість підписання звітів однією і тією ж відповідальною особою з різних робочих станцій.

10.    За умови встановлення галочки у полі «Використовувати тільки гарантовану доставку» (Адміністрування > Параметри системи > СДО), після відправки первинних документів контрагентам на вкладках «Відправлено», «Відхилено», «Прийнято у роботу» відображається спосіб прийому «З використанням гарантованої доставки».

11.    Виправлено заповнення адрес та рахунків при імпорті даних довідника «Контрагенти» із dbf-файлу.

12.    Створено багато нових функцій для роботи з використанням СОМ-об'єктів.
У зв’язку з цим доопрацьовано документ "Инструкция по СОМ-объектам документа". Файл MedocDocs_Help.pdf знаходиться у папці help кореневого каталогу програми (за замовчанням: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataMedocMedochelp).

*» У ІНТЕРФЕЙСІ ПРОГРАМИ «*

1.    При натисненні правої клавіші миші по вкладці додане контекстне меню, що дозволяє:
‑ Закрити поточну вкладку;
‑ Закрити всі інші вкладки, окрім поточної;
‑ Закрити всі вкладки, включаючи поточну.
 
2.    В 1ДФ, ЕСВ, документи «Інформаційної довідки» на панель інструментів додано кнопку «Перевірити документ»  .

3.    Реєстр первинних документів.
3.1.    На панель інструментів додано кнопку «Оновити»  
3.2.    До команди «Створити Додаток2 на основі ПН» додано іконку  .

4.    Картка підприємства.
4.1.    При заповнені в юридичній адресі підприємства поля «Область», в довіднику «Коди території (КОАТУУ)» відбувається фільтрація за вказаною областю. Для відображення всіх значень довідника додано кнопку «Увесь довідник»  .
4.2.    При створенні нової адреси за замовчанням тип приміщення встановлено значення «офіс».
4.3.    При спробі вийти з «Картки підприємства» додано запит на збереження даних за їх наявності.

5.    Доопрацьовані контекстні меню у більшості розділів програми.
Нові меню популяризації програми в соціальних мережах:
Офіційний сайт Медок www.me-doc.com.ua
Офіційний сайт УСЦ www.ukrcc.com
Офіційний сайт ІС-ПРО http://www.intelserv.com
Наш форум http://www.me-doc.com.ua/forum/
TWITTER https://twitter.com/bdzhilkamed
FACEBOOK http://www.facebook.com/bdzhilkamed
ВКОНТАКТЕ http://vk.com/club41012563

Програмне забезпечення Microsoft для вашого бізнесу

Ліцензування для малого та середнього бізнесу, державних установ, будівельних організацій, навчальних закладів

Компанія "Восток" — офіційний представник Корпорації Microsoft у Дніпропетровську та регіоні

Пам’ятайте! Ліцензування програмного забезпечення є обов'язковою вимогою. Використання не ліцензійних програм протизаконно і суперечить вимогам законодавства про дотримання прав інтелектуальної власності. Використовуючи не ліцензійне ПЗ ви піддаєте себе і свою фірму ризику бути залученими до юридичної відповідальності.

Задати питання

запитуйте, ми online
Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA