Потрібні послуги рекламного агенства
Рекламним агентствам
Шановні рекламні менеджери! У кожного з вас є мобільний телефон. І ось уявіть себе в той момент, коли ви переконуєте замовника в необхідності розмістити рекламу у відповідному ЗМІ, докладаєте до цього масу зусиль, використовуєте весь словниковий запас і дар переконання ... І раптом на ваш мобільний приходить СМСка або телефонний дзвінок! Ваша реакція? Правильно, ви дико роздратовані і готові навряд чи кинути свого мобільного друга на підлогу. Приблизно такі ж емоції відчувають співробітники компанії «Восток», коли в хвилини напруженої і скрупульозної роботи їм дзвонять і пропонують рекламуватися. Тому ми прийшли до висновку, що процес спілкування з вами повинен бути строго регламентований. Отже,
Всі комерційні пропозиції керівництво компанії приймає і розглядає кожну середу з 13:00 до 16:30.
Телефонуйте: 095 470-65-11. Пропонуйте! І вас почують.
Причому ми рекомендуємо вам у вівторок увечері або в середу вранці вислати на нашу електронну скриньку або факсом попередню інформацію про тих ЗМІ, які ви представляєте (див. у контактах).
Звертаємо вашу увагу: нас не цікавить вартість кв. см, м або мм рекламної площі, слова «охоплення», «рекламний контакт» і «тираж» нам глибоко байдужі, ми нічого не розуміємо в специфіці того чи іншого виду PRа і не збираємося забивати свої голови подібною інформацією. Для нашої компанії найголовніше - це результат: кількість запитів, замовників і угод! Перед тим як сформулювати свою комерційну пропозицію, будь ласка, ознайомтеся з сайтом компанії, поцікавтеся товарами та послугами, які ми просуваємо на ринку України (каталог товарів і послуг), вже реалізованими проектами, з'ясуйте які компанії і підприємства є нашими споживачами. Не поспішайте, подумайте, зважте всі «за» і «проти». Ваша пропозиція має бути якісним, а рішення - максимально ефективним.
Компанія «Восток» зацікавлена у співпраці з рекламними агентствами на постійній основі. Більше того, ми розуміємо, що для вирішення деяких маркетингових задач необхідні бюджети і терміни реалізації певних програм. Розписувати, розраховуйте, пропонуйте їх! Але при цьому не забудьте вказати - якого результату слід очікувати. На даний момент ми готові до 15% прибутку направляти на реалізацію ефективних програм просування нашого товару. Образно кажучи: хоч за руку замовника приведіть, але результат своєї роботи забезпечте! Витрати на маркетинг і рекламу у нас завжди мають інвестиційний характер. А будь-яка інвестиція, як відомо, повинна приносити прибуток. Доведіть, що зароблені компанією кошти, точніше її рекламний фонд, ми повинні довірити саме вам.