Автоматизація результатів зважування
Автоматизація обліку результатів зважування.
Автоматизація обліку результатів зважування на платформних вагах, з додатковим контролем операцій системою відеоспостереження.
Для автоматизації обліку платформні ваги підключаються до комп'ютерної мережі через інтерфейс (RS-232, RS-485, Wi-Fi). У залежності від структури організації інформаційних мереж підприємства, можуть використовуватися перетворювачі інтерфейсів та додаткові контролери — що забезпечують обробку та архівування даних. Результати зважування надходять до програми обробки — ваговий сервер. Ця програма виконує обробку результатів зважування, архівування цих даних, а також передачу в облікову програму та систему відеоспостереження.
Співробітник, який зважує вантаж, обробляє та вводить дані за допомогою терміналу збору даних — тобто він за допомогою терміналу збору даних працює безпосередньо з обліковою програмою. При цьому, виключається робота з усякого роду проміжними журналами, паперами. Це дуже вигідно та зручно.
- По-перше, значно знижується кількість помилок, бо з ланцюжка обробки даних виключається оператор введення даних у комп'ютер.
- По-друге, самі дані надходять в оперативному режимі.
- По-третє, підвищується рівень відповідальності співробітника та значно економиться час на пошук та виправлення помилок, якщо такі були.
- По-четверте, завдяки тому, що всі операції — зважування, вибір товару, підтвердження ваги, закриття накладної — контролюється та записується системою відеоспостереження, знайти не стикування та помилки, а також виправити їх можна дуже швидко та просто.
- ПК з обліковою програмою.
- Ваговий індикатор фасувальних ваг.
- Ваговий індикатор платформних ваг.
- Ваги фасувальні.
- Платформні ваги.
- Принтер етикеток (принтер чеків).
- Сканер штрих коду.
Процес виглядає таким чином
- Вагар розміщує вантаж на ваги.
- На терміналі збору даних або ПК автоматично (або вручну) відкривається накладна, в неї автоматично вносяться результати зважування.
- Співробітник вручну вибирає вид товару або автоматично за допомогою сканера штрих-коду. Ця операція може бути автоматизована, якщо товарам буде присвоєний штриховий код.
- Співробітник перевіряє правильність вибору товару та підтверджує рядок введення або повністю закриває та проводить накладну.
Усе! Точні та правильні дані надійшли в систему обліку.
Документи з результатами зважування, проміжні накладні, переваження, інвентаризації формуються відповідальними співробітниками. А засобами системи обліку обмежується доступ до документів або зміни даних для не уповноважених працівників, що в результаті скорочує кількість помилок, викликаних впливом людського фактора.
З боку служби контролю та безпеки:
- У систему відеоспостереження надходить відеоінформація, на моніторі видно, що та яким чином зважує співробітник.
- Крім того, одночасно інформація надходить, записується в архів та виводиться на екран.
- При відкритті та закритті документів дані надходять, записуються в архів та виводяться на екран у вигляді номера документа, виду операції (створення або закриття документа), номера дільниці зважування та прізвища співробітника.
- При виборі товару дані надходять, записуються в архів та виводяться на екран у вигляді назви товару, його ваги, артикулу, штрихового коду та ін.
Вибрати, перевірити, переглянути відеоінформацію та дані можна по будь-якій події: зважуванню, номеру документа, назві товару, номеру (артикул) товару, штриховому коду, прізвищу співробітника. Таким чином, перевірити та проконтролювати можна практично все.
Отже, використання комплексної системи обліку та безпеки дозволяє заощадити час на робочих процесах, збільшити швидкість введення даних та гарантувати їх точність. І якщо все-таки допускаються помилки, то автоматизована система дозволяє швидко їх знаходити та виправляти. Причому, ефективність виправлення, а найголовніше гарантія запобігання помилок — неймовірна. Співробітники навчаються працювати з терміналом збору даних та попереджаються про відповідальність: три-чотири помилки вважаються саботажем роботи. З таким співробітником слід розлучитися. Це не рекламна фішка — приклад взятий з виробничого процесу на підприємстві, що працює за такою схемою. Економічний ефект від впровадження — 300 тисяч за пів року.
Для деяких виробничих ділянок доцільно використовувати мобільний пост зважування та маркування. Вагова платформа та стійка — це два автономних блоки, що здійснюють обмін даними радіоканалом. Зв’язок з центральним офісом досягається за допомогою Wi-Fi передачі даних або GSM каналом.
Якщо вас зацікавила система автоматизації обліку результатів зважування, то — надсилайте свій запит та запитання на електронну скриньку vostok@pkf.dp.ua, через форму зворотного зв'язку або телефонуйте (056) 720-90-37; (067) 384-69-83. Ми виконаємо попередні розрахунки та зробимо для вас комерційну пропозицію. Якщо після ознайомлення з пропозицією ви будете готові придбати систему, але залишаться питання та сумніви, то ми спеціально для вас зберемо стенд, що моделює робочі операції. Ваші співробітники зможуть приїхати та переконатися у тому, що все функціонує на «відмінно». Якщо виникнуть зауваження та побажання, то вони будуть враховані та внесені до технічного завдання. Далі все відбувається швидко та просто: ви платите — ми впроваджуємо. На обладнання та роботи надається гарантія, підтримується оновлення програмного забезпечення, а також здійснюється модернізація системи у цілому.