Облік зерна на елеваторі
Програмне забезпечення для обліку зерна на елеваторі
Як базова конфігурація для побудови системи оперативного обліку та контролю якості зерна пропонується платформа BAS КУП (Комплексне управління підприємством). Важливо! Для безперебійної роботи підприємство сервер та база оперативного обліку повинні знаходиться на підприємстві, з обміном даними між центром обліку (елеватора) та консолідованою базою «в хмарі».
Платформа та конфігурація BAS КУП допрацьовується під вимоги проєкту
- Облік приймання зерна з автотранспорту та залізничного транспорту.
- Облік підробітку зерна: сушка, очищення.
- Облік зберігання зерна — складський облік по місцях зберігання.
- Облік якісних показників зерна.
- Переоформлення зерна.
- Облік відвантаження та реалізації зерна.
- Облік по відходах та списанням.
- Інтеграція з бухгалтерій.
- Інтеграція з центральною базою контрагентів.
- Аналітичний модуль.
- Інтеграція з системою контроль руху автотранспорту.
Ділянки автоматизації якісно-кількісного контролю та обліку
- Реєстрація транспортних засобів.
- Лабораторія.
- Автомобільна вагова №1 елеватор.
- Автомобільна вагова №2 склади зберігання.
- Бункери вивантаження автотранспорту елеватор (4 шт.).
- Місця зберігання (елеватор).
- Залізничні ваги.
Електронний/паперовий пропуск видається водієві, разом з інструкціями щодо руху в бік лабораторії.
Лабораторія на елеваторі
Основний функціонал лабораторії: обробка інформації про пропуски, управління принтером етикеток (друк етикеток для проб), управління світлофором (заїзд та виїзд автотранспорту на забір проб), а також паркан, обробка та реєстрація проб зерна.
Це талони водія для вивантаження продукції (для кожного підрозділу підприємства свій талон зі штрих-кодом). Кожен підрозділ підприємства сканує свій штрих-код, створює в автоматичному режимі робочий документ з уже внесеною інформацією по автотранспорту. Спочатку краще налагодити систему зі штрих-кодами, а після декількох років успішної роботи, можна накласти тіньовий контроль за допомогою технології RFID або повністю замінити штрих-коди на RFID.
Алгоритм роботи автоматизованої лабораторії на елеваторі
Відбір проб проводиться автоматично та з мінімальною участю лаборанта. Автомобіль під'їжджає до будівлі лабораторії, а потім водій зупиняє рух транспорту, позиціонуючи кузов автотранспорту та причіп під роботу пробовідбірника. Водієві необхідно докласти електронний пропуск до RFID зчитувача (або зчитати штрих-код з талона). Після цього проводиться відбір проб. Оператор роздруковує дві етикетки зі штрих-кодом для маркування взятих проб. Проби надходять в «Циклон», звідки основна маса зерна надходить в дільник, а 1 кг направляється в пакувальник. Лаборант наклеює штрих-код на упаковану пробу та відносить на зберігання. Після забору проб, лаборант подає команду на світлофор про дозвіл руху автотранспорту. Він залишає зону лабораторії та рухається в зону очікування.
Процес відбору проб та проведення лабораторних аналізів проводиться під контролем камер відеоспостереження.
Автовагова на елеваторі
Як базова технологія для автоматичної ідентифікації автомобільних транспортних засобів пропонується RFID UHF, а як резервна — штрих-коди (QR та 1D). Найчастіше при аналізі бізнес-процесів підприємства розглядаються три варіанти:
- система штрихового кодування (лінійні та QR коди);
- RFID картки ближньої дії;
- RFID UHF мітки дальньої дії (4-8 метрів).
Належний рівень швидкості операцій обліку та безпеки роботи водіїв та співробітників підприємства забезпечується застосуванням міток RFID UHF.
Антени RFID зчитувачів можуть бути встановлені для двосторонньої роботи, що на ділянці відбору проб буде забезпечувати облік та контроль транспортних засобів як при прийманні, так і при відвантаженні продукції.
Управління рухом транспортних засобів виконується за допомогою сигналів світлофорів. На першому етапі не рекомендується використання шлагбаумів, вони можуть бути додані за результатами дослідної експлуатації без будь-яких технологічних проблем.
Ідентифікаційна картка передбачає можливість трьох варіантів ідентифікації транспортних засобів.
- RFID мітка.
- Штриховий лінійний код.
- QR код.
Три варіанти ідентифікації дозволяє забезпечити гладке перемикання режимів роботи системи в разі виходу з ладу RFID зчитувача або RFID мітки. Операції обліку можуть бути завершені або виконуватися на підставі зчитування штрихових кодів (ручний режим роботи з ідентифікацією транспортних засобів).
RFID мітка на лобове скло автомобіля — для повноцінного захисту від підміни номерів автомобілів або передачі картки іншим водіям, основне маркування автомобільного транспорту пропонується виконувати RFID мітками на саморуйнівній основі. Мітка наклеюється на лобове скло автомобіля та при спробі зняття основа руйнується й мітка виходить з ладу.
Автомобіль такою міткою можна промаркувати один раз. Термін експлуатації мітки 5-7 років.
Залишилися питання по організації та автоматизації обліку зерна на елеваторі? Телефонуйте за тел. (095) 470-65-11 і наші фахівці вас проконсультують.