Етикетка для шин
Умови виробництва, транспортування та продажу шин не є сприятливими для звичайної етикетки. Високі температури, тривалий час вулканізації, високий тиск під час випуску шин вимагають від етикетки особливих властивостей.
Асортимент етикеток BRADY дуже широкий. Компанія Brady спеціалізується на промисловому маркуванні.
Шинні етикетки компанії Brady призначені не тільки для простого «виживання»: на них можна прочитати чітку інформацію, вони залишаються читабельними та чіткими на протязі тривалого часу. Властивості шинних етикеток Brady наступні: міцне та стійке зчеплення з гумою після вулканізації та відмінна якість друку.
Спеціальні розробки Brady для шинної етикетки:
- термотрансферний ріббон Duraink DHL;
- верхнє покриття (лак або силікон);
- розмірна стійкість (допуск невеликого розміру для вирубки);
- можливість накладання антиадгезійного шару для системи pick & place.
Норматив (ЄС) № 1222/2009 «Про маркування шин із зазначенням паливної ефективності та інших основних параметрів» набрав чинності 1 листопада 2012 року. Метою даного нормативу ЄС є скорочення загального енергоспоживання, зниження викидів CO2 та пропаганди екологічного транспорту. Етикетки повинні містити такі характеристики шин: опір кочення, зчеплення на мокрій дорозі та рівень шуму. Усі ці вимоги для маркування шин можуть бути виконані за допомогою етикеток Brady.
Нанесення етикеток на шини