Дисконтна система
Дисконтна система — сукупність адміністративних, організаційних заходів, а також програмних та апаратних засобів, що дозволяють організувати надання знижок покупцеві.
Дисконтна система у цілому — це важливий елемент загальної системи маркетингу та просування підприємства.
Основні цілі дисконту (надання знижки)
- Значне збільшення продажів продукції&lbsp;
- Збільшення охоплення покупців
- Реалізація дослідної продукції та зразків товарів з метою ознайомлення з ними споживачів
- Згладжування сезонного падіння попиту на продукцію або в періоди низької купівельної активності.
- Залучення до магазину, торгової марки або виробника покупців, які згодом можуть стати лояльними клієнтами.
- Стимулювання продажів у святкові та вихідні дні.
Якщо система дисконту вибудувана правильно, то, як правило, всі запаси розпродаються і завдання зі скорочення до мінімально можливого рівня товарних запасів, схильних до впливу моди, товарів, що не користуються активним попитом, та товарів з терміном зберігання, що закінчується (придатності, реалізації) — ні. Вся продукція розпродається без залишків або з мінімальними залишками (пошкоджена, тестова).
Сучасні дисконтні системи базуються на двох основах:
- Традиційні вітрини та дегустація або виставкові зали та тест-драйв.
- Веб-технології: сайти, реєстрації, рекомендації, список бажань, рекомендації другові, повторні продажі.
Важливо розуміти, що без чітко налагодженого управлінського обліку і планування виробництва (ERP), що базується на оперативних даних, система дисконту буде не ефективною. Важливо чітко бачити оперативну собівартість продукції, щоб на підставі цих даних планувати знижки, акції та вибудовувати довгострокову дисконтну систему для оптових та роздрібних покупців.