Препринт
Препринт — це заздалегідь нанесене зображення на етикетку.
Препринт наноситься типографським способом друку (флексодрук або офсетний друк) — це забезпечує високу якість друку. Для отримання низької собівартості заготовлення (етикетки з препринтом) необхідно, що б тираж був досить великим (8-10 тисяч етикеток).
Зображенням для препринта може бути заливка в один колір, текстова або графічна інформація.
Етикетки з препринтом в основному використовуються як шаблонні етикетки для додруковування у них інформації за допомогою принтера етикеток або ваг, що друкують.
Препринт для шаблонної етикетки зазвичай містить незмінну частину: логотип або товарний знак, назва виробника, адреса, контакти, адреса сайту, рекламний слоган або девіз, привабливе зображення або картинку групи товарів.
Докладно про один зі способів застосування препринта розказано у статті «Недороге маркування продукції».