Етикетки на продукцію
Етикетка на продукції — це візитна картка товару. «Етикетка» у широкому розумінні — це джерело інформації. На ній може міститися назва, опис, дата виготовлення, склад продукту, штрих-код, логотип компанії та її реквізити та ін.
Сьогодні неможливо уявити товар без штрих-коду. У штрих-коді міститься інформація про товар, яку можна зчитати сканером штрих-коду або ТЗД.
Етикетка на продукцію може бути декількох видів. Брендова, барвиста. Така етикетка клеїться з рекламною метою. Зазвичай містить невелику кількість інформації, але привертає увагу покупців. Виготовляється, як правило, з поліпропілену.
Рекламна етикетка не повинна рватися, вигоряти та порушувати товарний вигляд. Тільки з цих міркувань рекламні етикетки на продукцію виготовляються з міцних матеріалів.
Компанія «Восток» здійснює друк повнокольорових етикеток у рулоні для маркування продукції. Етикетки на продукцію можуть бути виготовлені з різних матеріалів: папір, термопапір або поліпропілен.
Етикетки на продукцію мають вигляд самоклейного стікера.
Найпопулярніший вид етикеток для продукції — етикетка паперова напівглянсова для маркування з друком в один чорний колір. Етикетка для продукції може містити тільки штрих-код.
Для друку штрих-коду використовується етикетка 30х20 мм або 40х25 мм.
Для розміщення більшої кількості інформації слід брати етикетку 58х60 мм та більше.
Компанія «Восток» пропонує етикетки для різних видів продукції (м'ясні, молочні, хлібобулочні, кондитерські та рибні вироби).