Маркування товару

Головним призначенням маркування є ідентифікація товару та доведення основних відомостей про товар до споживача. Маркування — це текст, умовне позначення, малюнок, штриховий код нанесення на упакування або товар.

Маркування штриховим кодом дозволяє оперативно ідентифікувати товар, враховувати при вантажно-розвантажувальних роботах, оприбутковувати або відпускати зі складу, оцінювати та переоцінювати, відпускати споживачеві. Оперативність доставки, спрощення обліку, повний контроль над переміщенням продукції всередині підприємства та на шляху прямування — головні аргументи на користь маркування товарів штриховими кодом.

Етикетки на замовлення

Інформаційне маркування — доведення до зацікавлених суб'єктів усієї необхідної інформації про товар, що регламентуються законом «Про захист прав споживачів».

Препринт

Відповідно до цього Закону продавець зобов'язаний надати покупцю наступну інформацію про товар:

Додрукування на препринті

Ідентифікаційне маркування — доведення до споживачів, продавців, експертів та органів контролю інформації, що дозволяє ідентифікувати товари — встановити їх відповідність чинним законам, Держстандартам, договорам по асортиментній приналежності, якості та безпеці.

Маркування товару розробляється під вимоги законодавства у відповідній галузі та під особливості продукції. Багатьом видом продукції актуальною є завдання захисту від підробок. Маркування за допомогою різних захисних елементів та застосування веб-паспорта дозволяє вирішити практично всі завдання, від виконання вимог законодавства (розширена інформація про продукт) до захисту від контрафакту.

Приклад маркування взуття — етикетка для коробки надає основну інформацію, містить товарний штриховий код, заводський серійний номер (теж штриховий код) і QR код веб-паспорт. На самих вшивних ярликах друкується лише QR-код.

Мотиваційне маркування — вплив маркування товару на споживачів і мотивація покупки.

Друк етикетки

У сучасних умовах виробники прагнуть привернути увагу покупців до своїх товарів за допомогою пакування та маркування для збільшення частки продажів.

Купуй українське

Маркування товарів штриховими кодом

Крім звичайних специфікацій, маркування товару передбачає нанесення на етикетку штрихового коду. Зазвичай штриховий код складається з 8-13 символів, які показуються у формі групи штрихів різної товщини. Кожен штрих позначає цифру або букву.

Для розпізнавання штрих-коду без використання електронних сканерів, кожен штрих дублюється цифрою (буквою), розташованої внизу модуля. У світі на сьогодні існує близько 50 стандартів штрихового кодування. Однак активно використовується лише п'ять з них:

Реєстрацією та присвоєнням штрихових кодів займається організація GS1. При маркуванні товару штриховим кодом важливо дотримуватися рекомендації — яким кольором друкувати штрих-код.

Задати питання

Що ще почитати по темі

Товари

Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA