Маркування продукції штрих-кодом

Штрихові коди, якими маркується продукція, можуть відрізнятися. Ідентифікаційний номер GTIN (стандарти GS1). Цей штриховий код наноситься на продукцію або її упакування та дозволяє безпомилково визначити, до якої товарної позиції відноситься певна одиниця товару. Таким чином, цей номер забезпечує однозначну ідентифікацію товарної позиції будь-де у світі. Крім номера товарної позиції продукція може маркуватися серійним номером. Цей номер є індивідуальним для кожної одиниці продукції.

Нанесення штрихового коду на упакування продукції у наш час особливої ​​складності не представляє. Постійні штрихові коди можна друкувати типографським способом або надрукувати штрих-код на стікерах за допомогою принтера етикеток, а потім стікери зі штрих-кодом приклеїти на продукцію.

Для нанесення штрих коду — вигідно застосовувати рулонні етикетки!

При цьому, з безпосереднім маркуванням продукції штрих-кодом є складнощі. На деякі види продукції можна наклеїти спеціальні етикетки, а на інші, наприклад, ювелірні, можна тільки закріпити супровідні ювелірні бирки.

Одним зі способів маркування, який набирає популярність, є DPM (Direct Part Marking) — це пряме маркування продукції, яке дозволяє наносити штрих-код безпосередньо на сам елемент, продукцію, деталь та ін. При цьому, немає потреби друкувати паперові етикетки зі штрих-кодом.

При прямому маркуванні на продукцію можна наносити 1D і 2D коди. Необхідно враховувати, що для зчитування 2D-DPM кодів необхідно застосовувати спеціальні сканери DPM кодів або системи машинного зору.

Задати питання

Що ще почитати по темі

запитуйте, ми online
Telegram Vostok.UA Viber Vostok.UA