Маркування продуктів харчування
Маркування продуктів харчування
Харчова промисловість — група промислових галузей, що виробляють харчові продукти та напої у готовому вигляді або у вигляді напівфабрикатів. Орієнтована виробництва продуктів харчування населення. Підприємства харчової промисловості займаються сировиною переробкою сировини та доведенням до виду, в якому найкраще організувати доставку до кінцевого споживача.
Маркування продуктів харчування як готової продукції — це вершина айсбергу. У системі агропромислового комплексу харчова промисловість тісно пов'язана із сільським господарством як постачальником сировини та з торгівлею. Маркування в харчовій продукції досить складне завдання, оскільки необхідно відстежувати якість сировини та допоміжних матеріалів від підприємств сільського господарства до підприємств торгівлі та споживача. В ідеалі для покупця має бути доступна вся історія створення продукту, де і на якому полі вирощувалося зерно, де перероблялися напівфабрикати, з якої сировини та напівфабрикатів було виготовлено готову продукцію.
Маркування для простеження кожної одиниці продукції в харчовій промисловості.
Мета:
- Збільшення продажів за рахунок більшої довіри покупців та зменшення продажів підробленої продукції.
- Виявлення підробок харчової продукції завдяки залученню покупців та торгових точок.
- Автоматичний збір даних щодо локацій продажів контрафактної продукції для аналізу та прийняття рішення.
- Захист від підробок.
Задум: — завдяки використанню індивідуального заводського номера кожної одиниці продукції, а також ідентифікації кожної партії товару ефективно захищатися від граничної продукції та збільшувати обсяги продажів підвищуючи рівень довіри покупців.
Сканування QR-коду веб-паспорта дозволяє перейти на сторінку та перевірити (зареєструвати) продукцію.
- Веб-паспорт з динамічною побудовою сторінок по скануванню QR коду https://www.vostok.dp.ua/qr/?49042562005201950001
- Додаток Original 24
- СМС або введенням коду перевірки у веб-паспорті.
Приклад маркування
Хорошим прикладом є акцизна марка для алкогольної продукції. На ній є штриховий код, але без доступу до бази даних неможливо перевірити ні відповідність акцизної марки конкретної продукції, ні сам факт оригінальності продукції. Застосування веб-порталу та використання як QR коду веб посилання на портал + серійний номер продукції вирішує всі завдання захисту від підробок, простеження якості та повноцінного обліку.
Рівень захисту наклейки з кодом може бути будь-яким, починаючи від звичайної паперової етикетки з QR кодом до рівня акцизної марки. Основну цінність надає веб-портал, на ньому вказані подробиці щодо конкретної партії продукції, можливість зареєструвати покупку та отримає додаткову інформацію та бонуси.
Етикетка наклейка досить технологічна в нанесенні на продукцію, а також дозволяє виконувати автоматичну верифікацію, включаючи вихідний контроль машинного зору.
Розмір вибирає мінімальний забезпечує візуальний контроль номера та розміщення QR коду
Випуск номерів для маркування
Керувати роботою та надавати сервіс необхідно з web-порталу. Оплата регулюється підпискою на сервіс:
- Генерація кодів під партію товару.
- Завантаження кодування на портал.
- Реєстрація бренду та підключення власного домену.
- Акції — підключення різноманітних алгоритмів акцій (розіграші, накопичувальні).
- Звіти: сканування, локації, реєстрації, відгуки, оцінка продукту, скарги, пропозиції, задваювання кодів (аналіз підробок).
- Додаток та портал під бренд.
- Додаток для продавців та дистриб'юторів (простежуваність, гарантія поставки).
- Електронний паспорт продукції — можливість отримання даних із 1С, SAP, ERP (для збірних виробів).
- Акредитація торгових точок, контроль продажу та рівня обслуговування, бали.