Веб-паспорт продукції
Веб-паспорт — це унікальна веб-сторінка одиниці виробленої продукції. На цій сторінці можна перевірити оригінальність продукту, забезпечити повноцінний захист від підробки, надати розширену інформацію покупцю: довідкові дані, сервісний супровід, реєстрацію, участь у акціях та маркетингових заходах, створення власної рекомендаційної мережі. Крім взаємодії з покупцем, використання веб-паспорта дозволяє налагодити контроль дистриб'юторської мережі та повноцінне управління акредитацією торгових точок.
Базовий функціонал веб-паспорта працює на базі багатофункціональної веб-платформи для виробничих підприємств та власників брендів OriginalWebrozum. Система може розгортатися як доповнення до існуючого сайту підприємства чи бренду як самостійний сайт виробничого підприємства чи супроводу бренду. Важливо! Для підприємств, що випускають продукцію під різними торговими марками, передбачено стилізацію під кожну торгову марку окремо. Покупець скануючи QR-код веб-паспорта побачить сторінку оформлену відповідно до стилю торгової марки продукції.
Деталізація за одиницями продукції підбирається з урахуванням продукції та споживчого застосування. Може бути на кожному товарі або його упаковці, або на ящику або палеті. Деякі підприємства практикують поступове впровадження деталізації обліку та контролю якості. На початку веб-паспорта вводяться на палети, потім додається код веб-паспорта скриньки, а потім уже як вершина обліку, контролю та захисту продукції від виробу вводиться веб-паспорт кожної одиниці продукції.
QR код веб-паспорта можна друкувати на етикетці упаковки, на вишивному ярлику або наносити безпосередньо на виріб методом прямого маркування. Для кожного виробництва підбирається своя технологія простеження виробництва та формування даних для друку QR коду.
Галузеве застосування веб-паспорта найбільше, практично будь-яка продукція від сировини до готових виробів може бути або маркована QR кодом веб-паспорта, або знаходиться в упаковці цієї маркуванням. Важливо, що для роботи з веб-паспортом не потрібна якась особлива програма, достатньо звичайного смартфона з доступом до мережі Інтернет, або до внутрішньої корпоративної мережі підприємства. Для багатьох видів продукції, таких як кава, чай, алкогольні напої, медикаменти — веб-паспорт є практично єдиним ефективним інструментом для захисту оригінальної продукції від підробки. Будь-які інші методи — голограми, спеціальна упаковка, приховане маркування є неефективними та підробляються миттєво. Були випадки, коли контрафактна продукція з'являлася на ринку ще до офіційного постачання з виробництва.