Термопринтер для друку етикеток
Автоматизація процесів у торгівлі та обліку тісно пов’язана з маркуванням товару. Найпростішим і поширеним вирішенням цієї проблеми є друк етикеток на термопринтері.
Термопринтер — принтер, який друкує інформацію на спеціальній термоетикетці завдяки використанню технології прямого термодруку. Інформація з’являється на спеціальній етикетці під впливом друкуючої головки (термоголовки) на термочутливий шар термоетикетки. У точках нагріву термочутливий шар етикетки змінює колір на чорний. У термопринтері не використовується фарбувальна стрічка (ріббон). Термопринтер відрізняється від термотрансферного принтера лише способом друку.
Для друку на термопринтері використовується етикетка термо, а паперова не підходить для друку на термопринтері. Термоетикетка буває двох видів — ТОП і ЕКО (термоетикетка ТОП або ЕКО. У чому різниця?).
При виробництві швидкопсувних продуктів, як правило, використовується термоетикетка ЕКО. ТермоЕко випускається без захисного шару. Її рекомендується застосовувати у процесі маркування продукції у сухих та теплих приміщеннях. А при тривалому зберіганні продуктів (2 - 3 місяці) краще використовувати термоетикетку ТОП. Етикетка термоТоп, на відміну від ТермоЕко, вкрита захисним шаром. Товари, промарковані такою етикеткою, можна транспортувати, зберігати на складах — етикетка на продукті не втратить свого товарного вигляду.
Переваги термопринтерів:
- низький рівень шуму у процесі роботи;
- компактність;
- надійність;
- відсутність витратного матеріалу — ріббону.
Для друку на термопринтері необхідний лиш один вид витратного матеріалу — термоетикетка. Термопринтери найчастіше використовуються для друку етикеток зі штрих-кодом та іншою інформацією для маркування та фасування товарів.
Якість друку залежить не тільки від термопринтера, а й від етикеток, які використовуються у цьому процесі. У свою чергу якість термоетикетки формують декілька чинників: температура зберігання, якість препринта та захисного шару на етикетці, відстань між етикетками та ін.
До вибору витратного матеріалу треба підходити більш ніж відповідально та ні в якому разі не купувати ту, ціна якої — найнижча. За дешеву етикетку можна поплатитися неякісним друком: через певний час термоетикетка втрачає свої властивості та друк на ній набуває розмитого і не контрастного вигляду. Більш докладно про вибір та якість термоетикетки можна дізнатися у статті — «Вибір термоетикетки».
Так виглядає якісна етикетка з препринтом.
Найпоширеніші сфери застосування термопринтерів — невелике виробництво, роздрібна торгівля, складські приміщення, випуск харчових продуктів та легка промисловість.
Якщо ви зібралися купити термопринтер, то вам необхідно визначитися з обсягами друку та максимальною шириною етикетки, а також де ви будете його використовувати.