Договірне обслуговування
Актуальність
Найбільш часто послугами договірного абонентського обслуговування (IT-аутсорінга) користуються невеликі компанії, які мають стандартно оснащений офіс на кілька робочих місць. При таких обсягах роботи тримати власного фахівця з обслуговування невигідно та нерозумно. При збільшенні кількості робочих місць і збереженні стандартного оснащення має сенс утримувати штатного фахівця, але при цьому, необхідно враховувати динаміку розвитку підприємства: до витрат з утримання фахівця додадуться витрати на його навчання та підвищення кваліфікації.
Друга група підприємств, що користуються послугами IT-аутсорінга — це великі фірми зі складними та спеціалізованими IT-системами. Для їх обслуговування необхідні фахівці високого рівня, які володіють глибокими та міцними знаннями, спеціально навчені роботі з обслуговування обладнання, мережевих структур, системного програмного забезпечення, баз даних та ін. Підтримка необхідного рівня знань і умінь вимагає систематичного навчання, підвищення кваліфікації та перенавчання фахівців. Тому утримання у штаті таких співробітників досить дорого та економічно неефективно, тим більше, якщо компанія не в змозі забезпечити їм повне завантаження. Тут доречніше залучити компанію, у штаті якої є подібні фахівці, що володіють достатнім досвідом і мають постійну практику.
Уклавши договір на абонентське обслуговування ви отримуєте ряд переваг:
- обслуговування відділом високопрофесійних фахівців;
- доступ до знань та багаторічного досвіду співробітників нашої компанії;
- наступність і взаємозамінність наших IT-спеціалістів;
- ви не будете відчувати залежність від одного фахівця, який може захворіти або несподівано змінити роботу;
- на роботу вашого підприємства не буде впливати кваліфікація та знання одного фахівця.
Договірне абонентське обслуговування (IT-аутсорінг)містить комплекс наступних послуг:
- аналіз стану IT-інфраструктури підприємства;
- розробка заходів з приведення та підтримки IT-структури підприємства у постійному робочому стані, запобігання збоїв обладнання та втрат даних, спрямованих на безперебійну роботу підприємства;
- консультаційна та технічна підтримка;
- навчання та консультування користувачів;
- діагностика та підбір програмного забезпечення;
- конфігурування системи та програмного забезпечення під специфіку підприємства;
- антивірусна профілактика;
- оновлення програмного забезпечення та драйверів пристроїв;
- відновлення даних при несправності жорстких дисків;
- підбір обладнання, консультації по вибору та експлуатації;
- діагностика обладнання;
- надання обладнання з обмінного фонду на час ремонту або придбання нового;
- звіт про виконану роботу з рекомендаціями щодо вдосконалення роботи IT-інфраструктури підприємства.
Крім отримання знань і досвіду цілої команди фахівців, при укладенні договору на абонентське обслуговування Замовник отримує можливість закуповувати обладнання та програмне забезпечення за спеціальними цінами. Це дозволяє значно заощадити на загальній вартості рішення.