QR-штрих коди у віртуальному магазині
QR-коди застосовуються у південнокорейському віртуальному магазині. Примітно, що сам магазин знаходиться не у мережі Інтернет, а у метро! В очікуванні поїздів клієнти магазина за допомогою смартфонів сканують QR-коди на фотографіях товарів. Магазинні полиці виконані у натуральну величину. Після формування замовлення, воно відправляється у магазин та клієнти отримують замовлення додому. Таким чином, безліч жителів Сеула були позбавлені від стояння у чергах перед касами супермаркетів після робочого дня.
Віртуальний магазин на станції метро відкрив другий за величиною рітейлер у Південній Кореї — це компанія Home plus (спільна англо-корейська продуктова мережа, створена британською Tesco, їй належить 94% часток бізнесу, та корейською корпорацією Samsung). На стіни та стовпи станції були нанесені натуралістичні зображення магазинних полиць, продуктів та товарів. Щоб замовити товар, необхідно попередньо зареєструватися на сайті магазину, завантажити собі на Android-смартфон невеликий додаток з ідентифікаційним номером.
Після встановлення програми власник смартфону може за допомогою фотокамери зчитувати QR-коди та з встановленої програми формувати та відправляти замовлення у магазин. Кілька хвилин блукання біля стіни, натискання пари кнопок на смартфоні — та товари вже в дорозі.
Зручність роботи з такого роду віртуальним магазином позначається ще й у тому, що для формування постійних замовлень не треба кожного разу приїжджати на станцію та сканувати штрих-коди. Одного разу сканований код товару потрапляє у пам'ять смартфона та зберігається там. Зробити нове замовлення можна вже з будь-якого іншого місця. Крім того, штрих-коди потрібних товарів можна просто завантажити до себе на смартфон та ознайомиться з товаром на сайті магазина.