Маркування продукції
Недороге маркування — для широкого асортименту продукції
Для маркування широкого асортименту продукції, експериментальних або пробних партій товару можна використовувати шаблонну етикетку. У результаті, ви заощадите чималі кошти.
У ковбасних, кондитерських і фасувальних цехах, а також у супермаркетах часто виникає необхідність промаркувати невеликі партії товару. При цьому, етикетка повинна бути барвистою (повнокольоровою) та яскравою для залучення уваги потенційних покупців. Для її друку необхідна пристойна сума коштів. Але компанія «Восток» пропонує вам не витрачати зайвих грошей.
Крок 1. Для маркування широкого асортименту продукції, експериментальних або пробних партій товару можна використовувати так звану «шаблонну» етикетку.
На шаблонній етикетці зазвичай розміщуються логотип, назва компанії/підприємства, контакти та адреса сайту. Найменування товару, його склад і штрих-код відсутні: це місце на етикетці залишається чистим (фоновим). Внаслідок використання однотипних шаблонних етикеток значно зменшується вартість усього тиражу. У результаті, отримуємо економію по наступних позиціях.
- Тираж розраховується відразу на весь асортимент продукції.
- Шляхом виготовлення мінімальної кількості флексоформ (нема потреби друкувати етикетку для кожної номенклатурної одиниці продукції, відповідно, виготовляти флексоформу під кожен вид товару).
- Етикетка, яка призначена для тих номенклатурних позицій, які реалізуються не відразу, не втрачає своєї актуальності, її можна використовувати для іншого — більш ходового — товару.
Як приклад приведене маркування фасованих харчових продуктів у супермаркеті (див. мал. 1).
Малюнок 1. Маркування харчових продуктів у супермаркеті
Крок 2. Ви заощадили гроші, і у вас тепер є великий тираж шаблонних етикеток з препринтом. Але ні на жодному з них немає найменування та штрих-коду товару, а також іншої необхідної інформації, що наноситься відповідно до законодавства України. І тепер вам необхідний принтер етикеток! Уявіть собі: його використання більш доцільно та вигідно, ніж замовлення всього тиражу етикеток у друкарні. Найменування товару, завдяки принтеру, можна просто додрукувати на лицьову етикетку. Примітно, що роздрукувати можна всього одну етикетку! Втім, максимальна кількість обмежена типом принтера етикеток: за допомогою настільної моделі можна надрукувати до 2000-5000 шт. на день, а потужності промислових принтерів розраховані на 300-500 тис. етикеток на добу.
Крок 3. Не забувайте, що службову інформацію — склад продукту, термін придатності/експлуатації, дата випуску, фасування та реалізації, а також штрих-код — наносяться на тильну шаблонну етикетку (див. мал. 2).
Малюнок 2. Службова інформація — на тильній етикетці
За допомогою принтера етикеток, що володіють роздільною здатністю 203 dpi, можна друкувати тексти, починаючи з четвертого шрифту кегля (див. мал. 3).
Малюнок 3. Великий шрифт тексту етикетки
Для більш дрібного шрифту бажано використовувати принтер з роздільною здатністю 300 dpi (див. мал. 4).
Малюнок 4. Дрібний шрифт тексту етикетки
Крім того, для більш якісного друку необхідно використовувати ріббони на основі воску та смол Wax-Ressin і знижувати швидкість друку принтера.
Застосування однотипних шаблонних етикеток і додруковування інформації на етикет-принтері дає можливість значно економити на етикетках, а також досягти більшої гнучкості при маркуванні товару/продукції.
Друк на пакувальній плівці
Існує варіант без застосування етикетки — друк на пакувальній плівці. У цьому випадку на плівці друкується брендова інформація, а найменування продукції, склад, штриховий код, дата виробництва та термін придатності додруковуються за допомогою спеціального термотрансферного принтера, який монтується вертикально або горизонтально на пакувальну машину.