Маркування замороженої продукції
Морозостійкість — це основна технічна характеристика, що відрізняє етикетку для замороженої продукції, а також міцність та стійкий барвистий шар. Велика частина м'ясної та рибної продукції реалізується охолодженою або замороженою (етикетки для риби).
Залежно від умов зберігання та продажу необхідно використовувати паперові, поліпропіленові або термоетикетки для маркування.
Термотрансферні етикетки. Ці етикетки є найбільш вдалим рішенням маркування заморожених продуктів. Вони стійкі до впливу мінусової температури, на відміну від етикеток зі звичайним клеєм, котрі слід клеїти при температурі не менше ніж +5˚С, оскільки клей, який на них використовується, на водній основі. Очевидно, що вода при мінусовій температурі замерзне, тому етикетка не приклеїться.
Термотрансферні етикетки зі спеціальними клеями (посиленими) можуть наклеюватися на заморожену продукцію безпосередньо у морозильній камері. Клеї сертифіковані та можуть контактувати з харчовими продуктами. Матеріалом для термотрансферних етикеток може бути папір або поліпропілен. Для друку на паперових етикетках використовується фарбувальна стрічка Wax (на основі воску), а для друку на поліпропіленових етикетках — ріббон Resin (на основі воску) та Wax/Resin (на основі воску та смоли). Етикетки з термотрансферим друком стійкіші до впливу навколишнього середовища, ніж термоетикетки. Вони застосовуються для етикетування продуктів з тривалим терміном зберігання.
Термоетикетки. Термоетикетки використовуються для маркування продукції з коротким терміном зберігання (2-3 місяці). Маркувати продукцію такими етикетками слід при температурі не менше +5˚С. Інформація наноситься на термоетикетку за допомогою ваги з друком етикеток або термопринтера.
Такі етикетки з часом можуть тьмяніти та розкисати, втрачаючи при цьому товарний вигляд та інформативність, але за вартістю вони поза конкуренцією.