Відеоспостереження для готелів
Відеоспостереження для готелів
Безпеку у готелі у наш час неможливо уявити без якісного відеоспостереження. Вчасно виявити злочин, тимчасово зупинити або попередити навіть саме небезпечне правопорушення дозволить саме відеоспостереження. У наш час неможливо знайти об'єкт, на якому б не проводилося відеоспостереження.
Початковий рівень. Це аналогові системи відеоспостереження на DVR (цифрових відеореєстраторах). Хоч у назві відеореєстратора є слово «цифровий», базовим джерелом відеосигналу є аналогові відеокамери.
За допомогою відеокамер, встановлених у готелях, вирішуються різні виробничі та кадрові питання, розкриваються великі розкрадання та дрібні крадіжки. Завдяки відеоспостереженню та відеоаналітиці у готелі, можна отримати правдиву фіксацію скоєного злочину, а відеофакти, у свою чергу, можуть послужити беззаперечним доказом, вчиненого у готелі правопорушення.
Камери відеоспостереження у готелі — це німі свідки, які ні за що не змінять свідчень під тиском!
Система відеоспостереження для кожного окремого готелю підбирається індивідуально. При цьому, для всіх готелів є спільні основні цілі встановлення системи відеоспостереження.
- Збільшення доходів готелю.
- Збереження «боєздатного» колективу.
- Зменшення витрат підприємства.
- Збереження матеріальної частини.
Інших варіантів, на кшталт «підвищення ефективності», «посилення дисципліни персоналу» не існує. Такого роду фрази — це не більше, ніж маркетинговий трюк. Яким чином, в яких одиницях виміру можна оцінити «посилення дисципліни персоналу» — у чому це вимірюється — кг, шт., тони, гривні? Якщо у комерційній пропозиції на постачання відеоспостереження у готелі зустрічаються такі фрази, то сховайте гаманець якомога далі та попросіть розписати «ефекти», «підсилювачі» детальніше: наскільки підвищиться ефективність роботи готелю після встановлення системи відеоспостереження та наскільки це підвищить дохід?
Для досягнення основних цілей встановлення відеоспостереження у готелі необхідно вирішити ряд завдань. Розглянемо їх.
Збільшення доходів. Правильно спроектована система відеоспостереження може значно збільшити доходи готелю.
Завдання, які вирішуються:
- керування співробітниками;
- керування якістю роботи;
- контроль зон підвищеної небезпеки.
Якщо відеоспостереження вже саме по собі конкурентна перевага перед іншими, то найбільша вигода — це контроль якості та оперативне керування на підприємстві.
У великих готелях є посада оператора відеоспостереження: співробітник керує діяльністю всього персоналу. Це відбувається наступним чином: автомобіль гостя зупинився біля в'їзду на автостоянку готелю — оператором дається команда охороні — ворота оперативно відкриваються. Гість заходить у хол готелю, де його люб'язно зустрічають працівники готелю, заздалегідь зорієнтовані по рації оператором відеоспостереження.
В іншому випадку, при вході один «колючий» співробітник може розполохати всіх клієнтів та зіпсувати репутацію закладу. Але коли власники та керівники готелю зможуть про це дізнатися? Правильно — не відразу, а коли потік клієнтів збідніє! Тому при вході у готель необхідно встановити відеоспостереження для запису відео та звуку, тому як це — місце підвищеної небезпеки, як, наприклад, басейни, гірки, дитячі майданчики.
Збереження матеріальної частини. Готель відвідує велика кількість гостей: хтось дбайливо та уважно ставиться до майна та чужої власності, хтось норовить зіпсувати або привласнити чужу власність.
Фахівці компанії «Восток» проконсультують та запропонують оптимальне рішення щодо організації системи відеоспостереження для готелю будь-якого рівня. Серед наших замовників є як невеликі сімейні міні-готелі, так і шістнадцятиповерхові готельні комплекси.
Ми готові надати сприяння на всіх етапах проектування готелю, реконструкції готелю, виконання будівельних або ремонтних робіт, а також ми можемо спроектувати та встановити систему відеоспостереження у готелі, що працює, з максимальною акуратністю та увагою. Надсилайте запрошення на тендер, запити та питання. Пишіть або телефонуйте!