Автоматизація готелів. Відеоспостереження в готелі
Це рішення призначене для розвитку готельного бізнесу, роботи проектувальників та консультантів. Ми пропонуємо облікові системи та комплекси для готелів. Проект готелю — це праця багатьох фахівців. Наша компанія готова надати консультативну та технічну підтримку в процесі проектування готельних комплектів та оцінці вартості проекту. Наші фахівці мають величезний досвід впроваджень та експлуатації обладнання в готельних комплексах, відеоспостереження в готелі, а також повної автоматизації закладів готельного типу.
Наша компанія завжди виходить з головної мети замовника — це прибуток. Відповідно, інвестиції в наші рішення та проекти повинні, по-перше, окупитися, а по-друге, забезпечувати прибутковість готельного бізнесу. Досвід фахівців компанії «Восток» дозволяє інтегрувати окремі системи в єдиний інформаційний комплекс, який у свою чергу, виправдовує його використання і, відповідно, забезпечує додатковий приріст ефективності роботи закладів.
Відеоспостереження в готелі забезпечує контроль безпеки, персоналу, всього периметра території готельного комплексу. Ще однією важливою його функцією є віддалений контроль через Інтернет та інтеграція з касовими місцями, тобто повний контроль оплати.
Система безпеки та відеоспостереження позбавить власників готельного бізнесу від крадіжки, вандалізму або від недобросовісних співробітників (або гостей). Спираючись на свій досвід, ми можемо стверджувати, що наявність системи відеоспостереження саме по собі значно знижує ризики подібних явищ. Дії персоналу — під постійним контролем, очевидно, що поліпшується дисципліна співробітників, різко підвищуються швидкість та якість обслуговування. Дуже важливий психологічний нюанс: крадіжки, хоча й рідко, але все-таки відбуваються. Причому, як тільки таке трапляється, в колективі виникає атмосфера недовіри. Але простий перегляд записи відеокамер сприяє нормалізації відносин в команді співробітників. Тим більше, якщо адміністратор готелю бачить, що крадіжку скоїли сторонні відвідувачі, які проникли на територію готелю. Да, так буває. Ситуація неприємна, але вимагає відповідних висновків. Природно, територія додатково захищається, посилюється охорона, проте найголовніше — зберігається дієздатний колектив! Зникають недовіра та підозрілість.
Система відеоспостереження в готелі свою місію виконала — внесла ясність та розуміння ситуації. Результат: ефективність роботи персоналу і прибуток закладу збереглися на необхідному рівні.
Система обліку на базі 1С:Підприємство або Microinvest дозволяють автоматизувати роботу служб приймання та розміщення гостей, а також облік в готелі, кафе, ресторані, оперативно отримувати інформацію про завантаження номерного фонду, товарні залишки: бухгалтерський (наприклад, ведення бухгалтерії, згідно з планом рахунків, підготовка звітності до контролюючих органів), товарний (контроль надходження, переміщення, витрати товарів на складах підприємства), управлінський (контроль підприємства та підрозділів у цілому, взаєморозрахунки з постачальниками, клієнтами), кадровий (контроль робочого часу персоналу, нарахування заробітної плати), база роботи з клієнтами (дисконтні програми, розсилки клієнтам, контрольні дзвінки та ін.).
Ми впевнені, що будь-який бізнес — це перш за все облік. Гроші люблять рахунок. Але гроші, це не тільки готівка в касі, це ще й запаси товарів та продуктів. Майно потребує постійного контролю та обліку.
Обладнання для обліку:
- POS-термінали — reception, ресторан, кафе, бар;
- POS-принтери (чекові) — reception, ресторан, кафе, бар;
- магнітні зчитувачі;
- RFID-зчитувачі — системи доступу, авансового розрахунку в готелі;
- термінали збору даних — інвентаризація майна.
Система контролю доступу передбачає облік робочого часу та відвідування клієнтів, фактично з її допомогою здійснюється контроль відвідувачів, персоналу, роботи саун, басейнів, більярдних та інших підрозділів, в яких недоцільне встановлення відеоспостереження. Доступ відвідувачів в номери здійснюється шляхом використання пластикових карт. У процесі контролю експлуатації електрообладнання залучені контролери та зчитувачі пластикових карт, які дають можливість використовувати електрообладнання тільки своєчасно та економити електроенергію.
Телефонія — організація телефонної мережі в готелі завдяки встановленню міні-АТС, оптимізації витрат: використання GSM-шлюзів та IP-телефонії між підрозділами.
Інтернет — підключення до широкосмугових оптичних каналів, роздача ресурсів мережі в готелі, доступ для гостей — платний та безкоштовний, можливість віддаленого (з іншої будівлі, міста, країни) перегляду відзнятого системою відеоспостереження.
Телебачення — цифрове, врізання супутникових каналів, внутрішній готельний канал, подача зображень з камер спостереження на виділені канали.
Сайт — це не тільки візитна картка готельних комплексів у всесвітній мережі Інтернет. Сайт готелю повинен залучати клієнтів та приносити прибуток. Ми готові розробити результативні сайти, починаючи від сайту-візитки до введення в експлуатацію системи бронювання та резервування номерів — з переглядом фото конкретних номерів, можливістю роздрукувати бланк-замовлення, в якому будуть вказані унікальний штрих-код, дата бронювання та ін.
Наша компанія розробляє проект сайту для готелю та, власне, технічне завдання для творців веб-ресурсів. Дизайнерські роботи та власне програмування здійснюють наші партнери — спеціалізовані студії веб-дизайну: Screen Interactive та PIXEL.
Інтеграція систем — зв'язок бронювання на сайті та облікової програми. Інтеграція зон розрахунку (касових місць) з відеоспостереженням, зв'язок системи доступу з відеоспостереженням та системою обліку робочого часу, міні-АТС — з обліковою програмою.
Досвід фахівців компанії «Восток» дозволяє інтегрувати окремі системи кількох підприємств в єдиний інформаційний блок, який забезпечить оптимізацію готельного бізнесу. Облік робочого та часу відвідань, контроль доступу до номерів, автоматичне вимикання електроживлення та води під час відсутності гостей в номері — це теж гроші.